Making love faces

Mitt finger är på bättringsväg, tjoho! Igår invigde jag den nya, fina jackan från Rock'n'Blue. Mm, mys! Ligger i sängen och läser slutet på min bok "Solen har sin gång". Ska skriva en liten uppgift om den sen till svenskan. Sen är det så gott som helg. Imorgon har vi en lektion och fredag har vi en lektion, utan lärare. Hmm... Tackar gudarna ibland för att våra lärare ska på utbildning. På fredag far jag och Anna till Göteborg, dock ska vi på olika håll men håller varandra sällskap på tåget. Jag ska träffa danstjejerna från Sinclairs och gå på en streetworkshop på lördag, så roligt! Men första viktiga saken att klara av är ju Saras födelsedag som inträffar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0