POWER

Puh!
För att ha börjat dagen med att vara seg och bara dega så har den förvandlats till Linnéa-goes-superwoman! Är precis hemkommen från min systers lägenhet efter att ha byggt ner och upp hyllor, städat och möblerat om. Nu ska jag själv fixa i ordning i min walk in closet. Har fått en ny hylla som ska in där så jag slipper ha massa på golvet nu.

Så Linnéas to-do-list:
  • Bygga ihop hylla
  • Tömma allt (och då är det mycket...) på min säng
  • Städa rummet
  • Städa badrummet
  • Torka golven i hela huset
  • Laga mat
  • Sy nyårsklänning

Hoppas inte jag glömde något nu...då får jag ångest. Men vad vore livet om man bara satt på rumpan? Fullständigt meningslöst!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0