Hektiskt

Jaa, jag kommer ju och går lite som jag vill här. Men nu vill jag skriva.

I vanlig tur och ordning så finns det sällan pauser i the life of linnéa:

maj-juli:
jobba på jobb 1
jobba på jobb 2
provanställning jobb 3
genrep
våravslutning
SM
World Cup
Disco EM
Hip Hop EM
(förhoppningsvis boka en enkelbiljett till NYC)
Uppkörning
Uppskrivning

Så inte nog med två jobb så har jag ett tredje på gång med hjälp från finaste Sara. Imorgon ska jag på provanställning på cafe Étoile i helsingborg mellan 8-14 sen ska jag upp till dansskolan och köra singelträning och vid 16.30 tiden så har jag två privatlektioner inbokade! På lördag är det dags för genrep inför söndagens våravslutning som jag har en känsla av kommer att bli hur bra som helst! Okej, det var två dagar och då kan vi stryka tre saker.

Träningen måååste läggas i en högre växel nu, har legat på latsidan på tok för länge och som ni ser har jag fyra mästerskap på gång, slap-in-face -TRÄNA! Men jag har, som ni ser, två viktiga prov på gång och det kan man inte bara sådär av sig själv - man måste ju plugga inför det...ojojoj!
Det är mycket, men om det så hade varit en grej mindre hade jag nog blivit rastlös - så tur är väl det!

Okej, nu -> pluggapluggaplugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0