SYTYCD

Idag har jag gjort något som jag inte gjort på väldigt länge - jag har varit hemma konstant OCH tagit det lugnt sen klockan 12! KLOCKAN 12!
Började dagen med att långsamt gå upp för att ta ett pass på körskolan med teori och lektion och sen hem, och andas. Så otroligt skönt, fast jag ganska ofta kollade på klockan och undrade för mig själv när jag skulle åka...
Nu har vi i alla fall ätit hemlagade hamburgare och nu så kollar jag och Magnus på So You Think You Can Dance säsong 7, vi är på auditions och dem är i NEW YORK!!!!!


puss

hur svårt kommer det inte bli att lämna sigge-skrutt när jag flyttar?
wow, det kommer nog bli en klassisk flygplansscen som i en film.
men - sååååååå värt! OMG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0